اخبارلرستان

کارگاه معارف مهدویت ویژه خانواده های کارکنان پادگان شهید بابا عباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان، کارگاه معارف مهدویت ویژه خانواده های کارکنان پادگان شهید بابا عباس با حضور حجت الاسلام والمسلمین چراغی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین چراغی در کارگاه  معارف مهدویت اظهار داشت: براساس روایات، داشتن ایمان در عصر غیبت بسیار با ارزش است، چرا که در این دوره توانسته ایجاد ظرفیت برای کسب فضیلت کند و ایمان به غیب به عنوان سرشاخه و سرلوحه همه موارد دیگر در قرآن مطرح شده است که  این ایمان به غیب حرکتی از حس به نامحسوس و از شهود به غیب است.

چراغی عنوان کرد: بحث فلسفه غیبت، از گذشته مطرح بوده و مردم در اعتقاد خود به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ فرقی بین امام شاهد و غایب نیست و لذا نباید عصر غیبت را عصر محدودیت بدانیم و همچنین مسئله دیگر ظرفیت اسلام و مهدویت برای تمدن‌سازی است  که با فرهنگ مهدویت می‌توان به رشد فکری رسید و در عین حال از حس‌گرایی به سمت عقل‌گرایی رفت و در ادامه کسب معرفت کرد.

وی گفت: این مسیری است که آغاز شده و انقلاب اسلامی ایران هم ثابت کرده که در همین راستا قرار دارد و امروز هم خانواده ها  می‌توانند نقش مهمی در تمدن‌سازی، ایجاد زمینه‌سازی برای مهدویت داشته باشند.

برگزاری معارف مهدویت ویژه خانواده های کارکنان پادگان شهید بابا عباس

برگزاری معارف مهدویت ویژه خانواده های کارکنان پادگان شهید بابا عباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا