اخبارخراسان رضوی

سلسله جلسات معارف امامت در استان خراسان رضوی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین قدرت پناه مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان تربت حیدریه، امام شناسی را برای سپاهیان، دانشگاهیان و عموم مردم تبیین کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین قدرت پناه مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان تربت حیدریه، سلسله جلسات معارف امامت را برای پرسنل سپاه، دانشگاهیان و عموم مردم و هر کدام طی ده جلسه تبیین کرد.

سلسله جلسات معارف امامت صبح ها در مکان سپاه و برای اعضای بسیج و سپاه با موضوعات امامت و معرفت و بصیرت و محبت نسبت به امام، پیوندهای عاشورا و مهدویت و درس هایی برای جامعه امروز بیان شد.

همچنین این جلسات در مسجد نورالهدی(مسجد آسایش) واقع در خیابان بازارروز، به مدت ده شب بعد از نماز مغرب با موضوعاتی چون ارتباط توحید و امام شناسی، جایگاه امامت در اسلام و مهمترین راه شناخت امام، مورد گفتگو قرار گرفت.

مکان بعد سلسله جلسات معارف امامت محوطه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مقبره شهدا بود که در آن به موضوعاتی چون معرفت امام، مقام اعجاز، مقام تکلم به همه ی زبان ها، قدرت هدایت باطنی، ویژگی های مشترک مدعیان دروغین، رد حجیت خواب در اثبات امامت، صیحه آسمانی، وظایف منتظران و فطری بودن حجاب و عفاف، حقانیت قرآن و گسترش محبوبیت آن در دنیا، مستاصل شدن دشمن در برابر تحدی قرآن پرداخته شد.

سلسله جلسات معارف امامت خراسان رضوی سلسله جلسات معارف امامت خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا