اخبارخراسان رضوی

معارف مهدویت در نمایشگاه پژوهش و فناوری

بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، معارف مهدویت در نمایشگاه پژوهش و فناوری با حضور بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش ‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در فضائی به وسعت ۴۵۰۰ متر مربع و از ۹ تا ۱۲ آذرماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی ضمن بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری، از آشنایی و همکاری نهادهای علمی استقبال و برای نشر عالمانه و آگاهانه معارف ناب امامت و مهدویت در سطح جامعه و در سطح بین المللی اعلام آمادگی نمود.

سعید صیفی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی توسط ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در فضایی به وسعت ۴ هزار و پانصد مترمربع آغاز به کار نمود، اظهار کرد: سالن عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالا‌های خود را در این نمایشگاه، به بازدید عموم بگذارند.

وی ادامه داد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه ۱۴۰ شرکت است و بیش از ۳۴ رویداد جانبی هم در حاشیه این نمایشگاه در حال برگزاری است که طیف وسیعی از نهاد‌های دولتی و غیردولتی از جمله حوزه علمیه خراسان، دانشگاه ها، مراکز و مجامع علمی، سازمان ملی استاندارد، استانداری، اداره کل تعاون و ….. بانی برگزاری آن‌ها هستند.

همچنین مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان از شرکت این حوزه در نمایشگاه پژوهش و فناوری با ۲۰ غرفه از ۳۰ نهاد علمی پژوهشی و مراکز علمی و مدارس تخصصی خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق رجایی خراسانی، مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، این هفته را طلیعه ای در راستای ارائه و عرضه تولیدات و آثار فاخر پژوهشی عنوان و ابراز کرد: نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی که حوزه علمیه خراسان نیز امسال حضور پررنگی در آن دارد، فرصت مهمی به منظور عرضه آثار پژوهشگران و ایجاد زمینه های همکاری با دیگر مجموعه های علمی پژوهشی است در یکسال گذشته است.

حجت الاسلام رجایی خراسانی با بیان این که آثار مختلفی در زمینه های مختلف اسلامی انسانی در نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه علمیه خراسان ارائه شده است، خاطر نشان کرد: از ظرفیت و پتانسیل موجود نمایشگاه به منظور آشنایی با تولیدات پژوهشگران و مراکز علمی استفاده خواهیم نمود چراکه این محل، فرصت بزرگی در آشنایی با سایر اقدامات علمی پژوهشی پژوهشگران، دانشمندان و نخبگان پژوهشی ایران اسلامی در ایام سال می باشد.

رویدادهای علمی بخش حوزوی نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان، بصورت روزانه فعال بود و مسئولین استانی مانند مدیر محترم حوزه علمیه خراسان بهمراه مسئولان مرکز مدیریت، حسامی و فرهمند از اعضای شورای شهر اسلامی مشهد، ریاست صدا و سیمای خراسان رضوی نصرپور مقدس و ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان و بخش حوزوی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا