اخبارخراسان رضوی

عرصه میدان شهدای مشهد میزبان جشنی مردمی بود + تصاویر

در نهمین روز از ماه ربیع الاول و همزمان با سالروز امامت امام زمان(عج) اجتماع مردمی عید بیعت با عنوان «عهد می‌بندم» در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، در نهمین روز از ماه ربیع الاول و همزمان با سالروز امامت امام زمان(عج) اجتماع مردمی عید بیعت با عنوان «عهد می‌بندم» در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

در این اجتماع که حضور پرشور عاشقان امامت و ولایت در آن موج می‌زد، هزاران نفر از ارادتمندان به ساحت امام عصر(عج) در جشنی از جنس نور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در این مراسم با اشاره به خصوصیات بارز امام زمان(ع) بیان کرد: امام زمان(ع) رفیق شفیق است. رفیق اسم خداست چه رفیقی بهتر از امام زمان(ع) می‌تواند برای ما وجود داشته باشد. چه خوب است با امام زمانمان در همه حال خلوت و گفتگو کنیم.

وی ادامه داد: امام رفیق صمیمی ماست و به منزله مادری مهربان به فرزند است. امام از مادری که غم فرزندش را می‌خورد نسبت به او مهربانتر است. همان امام زمانی که آمدیم امروز با او بیعت کنیم فرمود ما شما را فراموش نمی‌کنیم یعنی همیشه به یاد شما هستیم. این نهایت دلسوزی به پیروان و ارادتمندان است.

گفتنی است؛ در این مراسم سرودهای ولایی و نماهنگ‌هایی در مدح امام زمان(عج) با همخوانی هزاران نفر از منتظران ظهورامام عصر(عج) اجرا شد.

همزمان با نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت امام عصر (عج)، اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در میدان شهدا مشهد برگزار شد. اجتماعی بزرگ که به همت جمعی از تشکل‌های مهدوی استان خراسان رضوی و با حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی شکل گرفت و حاضران در مراسم، بار دیگر با امام عصر تجدید پیمان کردند.

منبع: خبرگزاری حوزه علمیه خراسان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا