اخبارخراسان رضوی

جشن روز دختر در دبیرستان هاجر چناران استان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، جشن روز دختر در چناران در ایام دهه کرامت توسط الهام پور محمد و طاهره خالق نیا کارشناسان بنیاد استان در تاریخ ۲۳ اردیبهشت در مدرسه دخترانه متوسطه ی اول هاجر واقع در شهرستان چناران با  ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد.

پور محمد در جشن روز دختر در چناران از سبک زندگی غربی و علل دور شدن ما از زندگی مهدوی سخن گفت و بیان کرد: سعی کنیم برای برداشتن قدمی در ظهور حضرت مهدی(عج) سبک زندگی خود را تغییر دهیم که شامل تغییر در پوشش، خوردن و خوابیدن می شود.

وی در ادامه از اهمیت دادن اسلام به وجود دختران سخن گفت و ارزش آنها و رحمت الهی بودن را یادآور شد و بیان کرد چرا برخی نوجوانان ما از دختر بودن خود شادمان نیستند.

قابل ذکر است که در جشن روز دختر در چناران نمایشگاهی از کتب و محصولات مهدوی برای دانش آموزان برپا شد و نوجوانان با کتابها و محصولات مهدوی از نزدیک آشنا شدند.

همچنین همخوانی سرود با همراهی کارشناسان بنیاد و دانش آموزان انجام و مسابقاتی برای دانش آموزان با همراهی کارشناسان بنیاد اجرا شد و دخترانی که در نماز ظهر شرکت کردند از طرف بنیاد استان هدایایی دریافت کردند.

مراسم جشن روز دختر در چناران با همت خانم خواجوی از کانون یاوران ظهور استان خراسان رضوی شهرستان چناران مسجد امام رضا(ع) برگزار شد که هر شب جمعه موکب داشته و در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی، کار فرهنگی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا