اخبارلرستان

از فعالین مهدوی دانشجویی با حضور سفیران مسجد جمکران تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان، از فعالین مهدوی دانشجویی با حضور سفیران مسجد جمکران و با حضور دانشجویان دانشگاه لرستان در تاریخ سیزدهم آذر ماه تقدیر شد.

نماینده سفیران مسجد جمکران در خصوص فعالین مهدوی دانشجویی اظهار داشت: انتظار ظهور مختص شیعیان نیست بلکه در همه ادیان و مذاهب مردم منتطر شخصی هستند که با ظهورش حکومت واحد جهانی تشکیل شود و مردم در سایه عدل و داد زندگی کنند و گفتمان و سبک زندگی مهدوی گسترش یابد و آگاهی بخشی و دانش مهدویت بین جوانان و نوجوانان ترویج پیدا کند.

وی گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویی پیوست مهدوی پیدا کنند تا با استفاده از آن، در‌برابر تبلیغات غرب که قصد دارند اصل انتظار را بیهوده جلوه دهند، مقابله کنیم و بتوانیم زمینه‌ ظهور حضرت مهدی و جامعه مهدوی را فراهم کنیم و درخصوص مهدویت بیش از شش هزار حدیث داریم که می‌تواند زمینه‌ پژوهش‌های متعدد و راهگشای بسیاری از مسائل موجود در جامعه شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: بی تردید انتظار ظهور امام زمان(عج) در تمام ابعاد شخصیت انسان، اعم از فردی و اجتماعی مؤثر است و همه مناسبات وی را فرا گرفته و به عنوان بالاترین کوشش و جهاد همه جانبه او در راه خدا محسوب می‌شود و اشاعه فرهنگ مهدویت نیازمند خروج از عرصه‌های سنتی و ورود به محیط‌های علمی و پژوهشی است.

از فعالین مهدوی دانشجویی با حضور سفیران مسجد جمکران تقدیر شد

تقدیر از فعالین مهدوی دانشجویی با حضور سفیران مسجد جمکران

تقدیر از فعالین مهدوی دانشجویی با حضور سفیران مسجد جمکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا