اخبارهرمزگان

معرفت به امام زمان(عج) با شناخت امام(عج) تفاوت دارد

حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله موسوی در جمع نمازگزاران مسجد مهدی موعود(عج) گفت : معرفت به امام زمان(عج) با شناخت امام(عج) تفاوت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله موسوی از اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت کشور که در روز یکشنبه مورخ : ۲۴/۲/۱۴۰۲ به دعوت از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان در جمع نمازگزاران مسجد حضرت مهدی موعود(عج) بندرعباس حضور داشتند به سخنرانی در خصوص مهدویت پرداختند.

وی اظهار داشت : معرفت به امام زمان(عج) با شناخت امام(عج) تفاوت دارد و معرفت چیزی بالاتر از شناخت است و ما باید معرفت واقعی نسبت به امام داشته باشیم تا بتوانیم خود را امام زمانی بدانیم! ما باید در رفتار خود ، کردار خود و حتی تصمیمات خود ملاک را رضایت حضرت قرار دهیم.

ایشان خاطرنشان کرد : امام زمانی حقبقی خدیجه (س) بود ، ام البنین(س) بود که جان و مال و ثروت و حتی فرزندان خود را فدای منجی و اسلام کردند. پس اگر می خواهیم نسبت به امام زمانمان(عج) معرفت داشته باشیم باید آنها را الگو و مدنظر قرار دهیم.

سید روح الله موسوی در ادامه به برخی از سوالات و شبهات حضار پاسخ دادند و در آخر هم صحبت و نشست صمیمانه ای با مردم داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا