اخبارمرکزی

مسئولین باید فرهنگ مهدویت و انتظار را در سطح جامعه گسترش دهند

به گزارش روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان مرکزی، جلسه شورای اقامه نماز و مهدویت شهرستان زرندیه، دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه به ریاست ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام عبدالمجید مجدی زاده امام جمعه پرندک و حجت الاسلام علی رودبارانی مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مهری فرماندار شهرستان زرندیه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و خیر مقدم به اعضاء حاضر در جلسه، گفت: آثار نماز و اهمیت اقامه نماز و گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار بر همگان روشن است، برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، نماز و مهدویت، باید کارهای پژوهشی در سطح شهرستان انجام شود و با توجه به استعدادهای خوب و مذهبی زیادی که در شهرستان وجود دارد راه کارهای مناسب برای رونق فرهنگ انتظار ارائه شود.

وی افزود: به دلیل اهمیت بالای مباحث مهدوی، مدیران و معاونین نسبت به برگزاری جلسات در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و شخصا حضور پیدا کنند و یک نماینده برای پیگیری امور مربوط به کانون مهدویت در ادارات معرفی کنند.

سپس حجت الاسلام رودبارانی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقدیر و تشکر از مجموعه فرمانداری شهرستان زرندیه، مطالبی را در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار بیان کرد و گفت: مساله مهدویت فراتر از یک شناخت و نوعی گرایش به حقیقت و کمال است که در وجود منتظران واقعی آن حضرت شکل می گیرد و این وظیفه بر دوش مسئولین است که با برگزاری دوره ها و نشست های مهدوی ویژه جوانان و نوجوان، مباحث مهدوی را در سطح شهرستان گسترش دهند.

وی افزود: منتظر حقیقی نه تنها به لحاظ اندیشه در پی شناخت امام عصر خویش خواهد بود بلکه در زندگی شخصی خود، از الگوی رفتاری و اخلاقی ایشان نیز بهره می برد و هرگونه انحراف اخلاقی را از زندگی خویش پاک می کند و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است.

وی بیان کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان برای اعزام مدرس و مربیان، جهت برگزاری دوره ها و نشست های فرهنگی مهدویت ویژه کارکنان و خانواده ها در سطح روستاها و بخش های شهرستان آمادگی کامل را دارد.

مسئولین باید فرهنگ مهدویت و انتظار را در سطح جامعه گسترش دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا