اخبارالبرز

امام مفهوم انتظار را در انقلاب اسلامی با حرکت و جهاد تبیین کردند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز، حجت الاسلام عسکری مدیر بنیاد استان در روز بیست و دوم بهمن ماه در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان طالقان استان البرز سخنرانی کرد.

مدیر بنیاد استان البرز در این مراسم در خصوص ویژگی های انقلاب اسلامی از بُعد رهبری، ساختار انقلاب و پشتوانه انقلاب صحبت کرد و با اشاره به اینکه این انقلاب براساس مبانی قرآنی و روایی شکل گرفته، گفت: در قرآن آیاتی مبنی بر نصرت دین خدا آمده و در صورتی که مومنین دین خدا را یاری کنند، خدا هم آنان را یاری و هدایت خواهد کرد.

وی افزود: نظامند بودن انقلاب اسلامی مبتنی بر آیات و روایات بوده و ما برای رسیدن به مهدویت نیازمند یک انقلاب زمینه هستیم و در واقع شکل گیری انقلاب اسلامی بر اساس همین آیات و روایات بوده و مردم هم به همین موضوع اقبال دا‌شتند.

مدیر بنیاد استان ادامه داد: مسئله ظهور و تشکیل حکومت عدل جهانی و مهدویت، یکی از عوامل شکل گیری این انقلاب بود و مردم هم امام را به عنوان نائب امام زمان علیه السلام قبول داشتند و امام هم با خودسازی و تربیت نیرو و یاران از دل مردم این انقلاب را شکل دادند.

وی همچنین گفت: نداشتن یاران وفادار خلائی بود که همه انبیاء و اولیاء داشتند ولی قبل و بعد از انقلاب یاران امام تحت هدایت های امام در کنار ایشان ماندند تا انقلاب به ثمر نشست.

عسکری با بیان ویژگی های انقلاب ادامه : امام مفهوم انتظار را در انقلاب اسلامی با عمل و جهاد و اقدام و حرکت تبیین کردند تا این انقلاب زمینه ساز حکومت عدل جهانی باشد.

امام مفهوم انتظار را در انقلاب اسلامی با حرکت و جهاد تبیین کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا