اخبارفارس

امام رضا(ع) مزد زحمات و خدمات ارزنده شهید جمهور آیت الله رئیسی را داد

مدیر بنیاد استان فارس با بیان اینکه خدمت و تلاش و کوشش آرزوی آیت الله رئیسی بود، تاکید کرد: امام رضا(ع) مزد شهید سیدابراهیم رئیسی را داد چرا که او به جامعه اسلامی خدمت کرد و در روز میلاد حضرت به محضر اهل بیت عصمت و طهارت شرف یاب شد که نکته قابل توجهی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، حضرت استاد حاج شیخ علی رضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در مراسم غبار روبی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و در بین جمعی از طلاب، اساتید و کارکنان بنیاد استان فارس با اشاره به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان، گفت: شهادت پاداش کار برخی از انسان ها همچون شهید آیت الله رئیسی و سردار شهید سلیمانی است و جز شهادت قدر شناسی از زحمات و خدمات آن ها صورت نمی گیرد.

وی افزود: از امام رضا(ع) سوال کردند که خوبان جامعه چه کسانی هستند؟ که ایشان ۵ ویژگی را نام بردند و نخستین آن بود که خوبان جامعه وقتی خدمت می کنند شاد هستند و پشیمان نیستند چون کار برای خدا پشیمانی ندارد، وقتی اشتباهی از آن ها سر می زند عذر خواهی می کنند و در تلاش برای جبران خواهند بود.

استاد حدائق در ادامه ویژگی های خوبان جامعه از منظر امام رضا(ع)، بیان کرد: وفتی در حق خوبان جامعه محبتی صورت می گیرد، سپاس گذار هستند و در اوج عصبانیت می گذرند بنابراین از قدرت بخشش در سختی ها بهره می برند؛ خوبان جامعه در آزمون ها و سختی ها صبور هستند و در فراز و فرود های زندگی، مدیریت جریان زندگی خود را با صبر به دست می گیرند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس ضمن آرزوی علو درجات برای رئیس جمهور شهید ایران، گفت: امام رضا علیه اسلام در جایی می فرمایند: که از نشانه عقلا، پیوسته در صدد خدمت به جامعه هستند و شرارت از او دیده نخواهد شد و مردم در امان هستند همچنین رئیس جمهوری که به نقطه صفر مرزی برای افتتاح سد و خدمت به مردم می رود، نشان نهان این سخن امام هشتم شیعیان است.

این استاد اخلاق با بیان اینکه خدمت و تلاش و کوشش آرزوی آیت الله رئیسی بود، تاکید کرد: امام رضا(ع) مزد شهید سید ابراهیم رئیسی را داد چرا که او به جامعه اسلامی خدمت کرد و در روز میلاد حضرت به محضر اهل بیت عصمت و طهارت شرف یاب شد که نکته قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: رسول خدا(ص) می فرمایند: روز قیامت وقتی بهشتیان در بهشت قرار گرفتند و دوزخیان در دوزخ، هیچ کس از بهشتیان آرزوی برگشت به دنیا را نمی کند چون اینان مراحل سختی همچون شب اول قبر، عبور از صراط و … را دیدند بنابراین میل به برگشتن ندارند اما زمانی که از شهدا برای برگشت به دنیا سوال می کنند، آن ها با کمال میل می پذیرند چون از زمانی که ما شهید شدیم و به بهشت وارد شدیم، آنقدر الطاف الهی شامل ما شد که دوست داریم دوباره آن را تجربه کنیم.

استاد حدائق در پایان سخنان خاطرنشان کرد: برای شهید رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم و دیگر همراهان بهترین خواسته ها رقم خورد و بهترین خواسته ها جز شهادت نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا