اخبارسیستان و بلوچستان

معارف مهدوی برای معتکفین مسجد امام حسین(ع) زاهدان بیان شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، براربختی از اساتید مهدوی استان با حضور در جمع معتکفین مسجد امام حسین(ع) زاهدان که از خانواده‌ های ارتش بودند، به بیان معارف مهدوی پرداخت.

وی روایتی از پیامبر اکرم(ص) را بیان نمود که می فرمایند: خداوند یک فرشته به نام داعی در آسمان هفتم دارد که در همه شب‌های ماه رجب از اول شب تا بامداد، ندا می دهد ای ذاکران، ای مستغفران، ای مطیعان…، مژده مژده که پروردگار شما را فرا می خواند که مرا بخوانید تا رشته ام را با شما محکم تر نمایم.

براربختی افزود: دعا کنید، اما اصرار زیاد در دعا نکنید، زیرا ما مصلحت خودمان را نمی‌دانیم که اگر بعضی از دعاهای ما مستجاب نمی شود بخاطر این است که به صلاح ما نیست و در ادامه نمونه ای از داستان حضرت یوسف(ع) و حضرت موسی(ع) را بیان کرد که چطور دعا کردند و خداوند دعایشان را مستجاب نمود.

این مدرس مهدوی به مبحث اصلی شناخت امام زمان(عج) با روایتی از پیامبر(ص) که می فرمایند: (من مات ولم یعرف امام زمانه مات میته الجاهلیه) پرداخت و بیان کرد: منظور از شناخت چیست و چگونه می توانیم به معرفت امام دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: یک زن می تواند فرزند مهدوی تربیت کند و خودش هم به عنوان یک مادر سرباز امام زمان(عج) باشد و با اعمال و رفتار خوب موجب رضایت امام را فراهم کند. ما می توانیم یک قدم به ظهور نزدیک شویم و تا همه نخواهیم و تلاش نکنیم ظهور صورت نمی گیرد.

معارف مهدوی برای معتکفین مسجد امام حسین(ع) زاهدان بیان شد

معارف مهدوی برای معتکفین مسجد امام حسین(ع) زاهدان بیان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا