اخبارقم

نشست مدیر بنیاد استان قم و رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

مدیر بنیاد استان قم در روز پنج شنبه بیست و یکم دی ماه با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی قم با سلیمانی رئیس مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، حجت الاسلام شهیدی مدیر بنیاد استان قم در روز پنج شنبه بیست و یکم دی ماه با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی قم با سلیمانی رئیس مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار کرد.

در این جلسه به ضرورت تبلیغ فعال و پویای مهدوی و پاسخگویی همه جانبه به شبهات مطرح در این حوزه پرداخته شد.

سلیمانی رئیس دفترآموزش کاربردی تبلیغات اسلامی قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی هرگونه همکاری با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) را دارد و با توجه به زود بازده بودن فضای مجازی و احتیاج طلاب به آموزش تخصصی و محتوا، دفتر تبلیغات اسلامی می تواند ظرفیت استودیویی و محتواهای ضبطی خودش را در اختیار بنیاد قرار دهد.

سپس شهیدی مدیر بنیاد استان قم گفت: نشست های حضوری برای فعالان مهدوی بالاخص آموزش و پرورش و دانشگاه اولویت جشن نیمه شعبان مطلوب و از امور ضروری است. وی ازهمکاری فیمابین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و دفتر تبلیغات اسلامی استقبال و بیان داشت: ضروری است از پژوهشها و فعالیتهای فرهنگی، آموزشی، امکانات و ظرفیتهای دفترتبلیغات بیش از پیش استفاده شود و در پایان از مجموعه معاونت فرهنگی آموزشی دفتر تبلیغات تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا