اخبارهرمزگان

استقبال جوانان از برنامه های بنیاد استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان، حجت الاسلام حسین رنجبری معاون فرهنگ و آموزش بنیاد استان هرمزگان، از حضور افتخاری و داوطلبانه جوانان فعال حوزه رسانه، فرهنگی و اجتماعی به جهت همکاری با بنیاد در تاریخ چهارشنبه بیست وسوم خردادماه در دفتر بنیاد استان خبرداد.

حجت الاسلام حسین رنجبری معاون فرهنگی و آموزش بنیاد استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی و پیشبرد اهداف مهدوی با رویکرد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل اعتقادی، مهدوی و رفع شبهات و پاسخ به شبهات آنان در حوزه ارزشی و مهدوی آن هم با زبان و ادبیات متناسب با بازه سنی و تحصیلی مخاطب به جهت تربیت و تشویق نسل جوان به سوی ترویج فرهنگ مهدوی، یکی از اهداف و برنامه های بنیاد است.

رنجبری ادامه داد: رضایی زارعی سرپرست بنیاد استان نیز در رابطه با، اهمیت دادن و توجه ویژه به نسل کودک، نوجوان و جوان در رابطه با آموزش متناسب مسائل مهدوی و ارزشی با توجه به بازه سنی و تحصیلی، فرهنگ منطقه و جغرافیایی مختلف مخاطب، بارها تاکید کرده است.

حجت الاسلام رنجبری بیان کرد: بودن سرپرست جوان در بنیاد و داشتن برنامه های نو و متنوع در حوزه مهدویت آن هم با رویکرد آموزش و خدمت به تمامی سنین با ادبیات آموزشی متناسب، منجر شده تا شاهد حضور داوطلبانه دانشجویان جوان و فعال حوزه رسانه، فرهنگی و اجتماعی در دفتر بنیاد باشیم.

معاون فرهنگ و آموزشی بنیاد استان هرمزگان گفت: بالغ بر ۱۰ نفر نیروی جوان و دانشجوی خانم و آقای فعال درحوزه رسانه، فرهنگی، اجتماعی و… با حضور در دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان نسبت به مشارکت در برنامه ها و فعالیت های پیش رو اعلام همکاری افتخاری و داوطلبانه در راستای خدمت و فعالیت در مسیر صاحب الزمان(عج) کردند.

استقبال جوانان نسبت به برنامه های بنیاد استان هرمزگان

استقبال جوانان نسبت به برنامه های بنیاد استان هرمزگان

استقبال جوانان نسبت به برنامه های بنیاد استان هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا