اخبارقم

مدیر بنیاد استان قم با رئیس دانشگاه فرهنگیان قم دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، در تاریخ بیست و چهارم مهر ماه جلسه ای با حضور حجت الاسلام شهیدی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم و موسوی رئیس دانشگاه فرهنگیان قم و مسئول نهاد رهبری به همراه دبیران فرهنگی و انجمن های دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام شهیدی ضمن بیان ضرورت مباحث مهدویت در بین عموم مردم جامعه علی الخصوص فرهنگیان که عهده دار بخشی از تربیت جامعه یعنی دانش آموزان هستند بر چگونگی برگزاری و نحوه دوره ها برای دانشجویان مطالبی را ارائه کرد.

سپس مسئول نهاد رهبری دانشگاه گزارشی از روند مسائل و مباحث ارائه شده در خصوص مهدویت در سال های قبل را مطرح کرد.

در پایان موسوی رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین بنیاد در دانشگاه، بر ضرورت همکاری بین بنیاد و دانشگاه تاکید داشت و در ادامه تفاهم نامه ای برای همکاری بین دو نهاد منعقد شد.

اهم برنامه های ارائه شده در تفاهم نامه که بنیاد موظف به انجام همکاری آن با دانشگاه شد جلسات هفتگی مهدوی در خوابگاه های دانشجویی با حضور ۳ تن از اساتید بنیاد، همراهی کارشناسان بنیاد در برنامه سه شنبه های مهدوی با دانشجویان در مسجد مقدس جمکران، برگزاری دوره تربیت مربی پرده خوان مهدوی، پاسخ به شبهات مهدویت به صورت گروهی رسانه و آخرالزمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا