اخبارسیستان و بلوچستان

شهرکی: کارهای خوبی در کشور پیرامون مهدویت انجام شده لکن تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، مدیر بنیاد فرهنگی ضرت مهدی موعود(عج) استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در روز پنج شنبه دوم شهریور ماه دیدار کرد.

در این جلسه که با هدف هماهنگی و تعامل پیرامون ترویج معارف مهدوی در سال جاری برگزار شد، مدیر کل و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیر، کارشناس فرهنگ و آموزش و مسئول روابط عمومی بنیاد استان، حضور داشتند.

شهرکی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام جهانشاهی در سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی، از همکاری ها و تعاملات سنوات گذشته نیز تقدیر و تشکر نمود و خواهان همراهی و مشارکت بیش از پیش در برنامه های مهدوی آتی شد.

وی بیان کرد: کارهای خوبی در کشور پیرامون مهدویت انجام شده اما تا رسیدن به نقطه ای که از ما انتظار است فاصله داریم. بعضی از مجالس ما نمک ندارد یعنی مجالسی که از حجت زنده خدا در آن نباشد، نمک ندارد.

شهرکی، برنامه های در دست اقدام از جمله همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی، دوره آموزشی علمای اهل سنت، همایش اربعین و مهدویت، دوره تفسیر قرآن کریم، اعزام روحانیون در مناسبت های ملی و مذهبی را و … را توضیح داد و خواهان مشارکت ویژه در برنامه ها شد.

سپس حجت الاسلام جهانشاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های انجام شده در حوزه مهدویت بیان داشت: با قالب های مرسوم نمی توان ایجاد تحول کرد، از این جهت پیشنهاد می شود مسئله مهدویت با یک نگاه عمیق و وسیع مسئله ما و شما شود.

وی گفت: ما باید در انتخاب مخاطب، نحوه مواجهه با مخاطب و تولید محتوا تلاش کنیم. همچنین در تولید محتوا نگاه تحول گرایانه و دلسوزانه را مدنظر قرار دهیم تا مبلغی که می خواهد توانمند شود را درگیر کنیم.

در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ما با تمام وجود در خدمت ترویج معارف مهدوی هستیم.

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی ضرت مهدی موعود(عج) استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی ضرت مهدی موعود(عج) استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا