اخباراردبیل

دیدار مدیر بنیاد استان اردبیل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل در دیدار و گفتگو با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های مشارکتی را انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین نجفی نژاد در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل روز پنج شنبه نوزدهم مرداد ماه با اشاره به برنامه های مشارکتی میان بنیاد استان و صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان اردبیل آمادگی اجرای برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیما را دارد.

وی ضمن تبریک انتصاب آقای لطیفی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برای اجرای ویژه برنامه هایی اختصاصی با موضوع مهدویت و همچنین استفاده از ظرفیت اساتید مرکز تخصصی مهدویت آمادگی لازم را دارد و در این راستا آماده همکاری می‌باشد.

گفتنی است پیگیری برنامه های مهدوی اعم از برنامه های سراج و نرگس گولو، اجرای گروه سرود یاوران مهدی(عج) در مناسبت های ملی و مذهبی و هماهنگی برای پخش برنامه چشم به راه از واحد صدای مرکز اردبیل از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

در ادامه این دیدار، مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل ‌به اهمیت تبیین موضوع مهدویت اشاره کرده و آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز اردبیل برای تهیه، تولید و پخش برنامه های مهدوی را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا