اخبار

جلسه هیئت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) جلسه هیئت مدیره بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)، با حضور حجت الاسلام متوسل مدیرعامل؛ سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد، حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران، فراهانی مدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی و سایر اعضا در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی عج برگزار شد.

این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته توسط مدیر مجتمع آغاز شد و ضمن تشکر از راهنمایی، همراهی و حمایت قائم مقام و مدیر عامل بنیاد، از رضایتمندی مطلوب میهمانان در استفاده از مجتمع و تزریق خوراک معنوی به زائرین برای زیارت با معرفت و ارائه خدمات رفاهی مناسب و با کیفیت خبر داد.

مدیر مجتمع یاوران مهدی(عج) در این گزارش در خصوص تسهیل و تسریع گری و مکانیزه کردن تمامی اقدامات، ریل گذاری صحیح برای تمامی فرایندها و تنظیم و تدوین نظام نامه های اجرایی مناسب و اصلاح وضع موجود مجموعه در تمامی بخش ها به صورت خطی نکاتی را مطرح کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمود متوسل مدیر عامل بنیاد، ضمن تشکر از تولیت مسجد جمکران جهت حضور در جلسه، به معرفی بنیاد، ماموریت ها و تشریح برنامه های بنیاد پرداخت.

وی هدف از جلسه را آشنایی بیشتر با مجموعه بنیاد و تبیین فعالیت ها و استفاده از ظرفیت های هر دو مجموعه اعلام کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید علی اجاق نژاد، با اشاره به اینکه امروزه مسجد مقدس جمکران علاوه بر داخل کشور، در اقصی نقاط عالم شناخته شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پایگاه عظیم تشیع است، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب علاوه بر تسهیل امور زائر؛ توجه به امور فرهنگی و بین المللی است.

وی افزود: ما نیز چشم انداز فعالیت هایمان در این مکان مقدس علاوه برنامه های موثر دیگر، بر اساس این دو محور برنامه ریزی کرده ایم.

تولیت مسجد مقدس ضمن اعلام آمادگی مجدد برای همکاری همه جانبه با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)، مقرر شد در جلسه ای مستقل تمامی تعاملات فی مابین در قالب تفاهم نامه زمینه های همکاری بیشتر از پیش فراهم گردد.

سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، بعد از شرکت در جلسه هیات مدیره و ارائه نکاتی پیرامون فعالیت های مهدوی، به همراه اعضا از محل احداث بخش دوم مجتمع مهدی یاوران در جوار مسجد جمکران باز دید به عمل آورد.

وی بر ضرورت احداث بنای جدید با رویکرد بین المللی و توجه به نیاز جهان اسلام تاکید کرد.

زرهانی در ادامه سفر به قم در محل مسجد اهل البیت به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین احسانی مدیر مسجد از محل احداث زائرسرای شهید سلیمانی بازدید کرد و درباره مکان یابی درست و معطوف به تامین رفاه زائران نکاتی را بیان کرد.

همجنین مقرر شد مدیر مسجد برای عقد قرارداد نهایی و دریافت سند زمین زائر سرا از طریق اداره کل راه وشهر سازی قم اقدام کند.

قرار است با استعانت از خداوند حکیم و با رهنمود حجت الاسلام و المسلمین استاد محسن قرائتی، برای تامین آسایش نمازگزاران در مسجد جمکران و زائران حضرت فاطمه معصومه(س) فضاهای جدیدی احداث شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا