اخباریزد

از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد + گزارش تصویری

طی مراسمی در تالار فرهنگیان یزد از 40 نفر فرهنگی برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار با اهدا جوایز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، در روز چهارشنبه دهم خرداد ماه مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی عطر انتظار در محل تالار فرهنگیان یزد با حضور محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل، حسن عبدالهیان معاون پرورشی، سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان، مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد برگزار شد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: از همه دوستان شرکت‌کننده و به‌ویژه برگزیدگان این مسابقه به خاطر ورود به بحث عطر انتظار و حرکت در مسیر تفکر مهدوی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
رحیمی‌نژاد اضافه کرد: سعی کنید کار مدرسه را به دانش‌آموزان واگذار کرده و به عنوان هدایت‌گر عمل کنید تا زودتر به نتیجه مطلوب برسید. در کار تربیت و پرورش باید نگاه عوض شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی افزود: اگر می‌خواهید دانش‌آموزان به رفتار مورد نظر پایبند باشند باید براساس استدلال آن‌ها را اقناع کنید. امروز قبل از امر به معروف شناخت معروف ضرورت دارد.

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: خوشبختانه امسال نیز استقبال از مسابقه کتابخوانی عطر انتظار قابل توجه بود، این مسابقه در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار و ۹۰۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰۰ فرهنگی در مرحله اول و ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان در مرحله دوم شرکت کردند که ۳۵۰ نفر از این عزیزان برگزیده شده و جوایز به ایشان تعلق گرفت. از فرهنگیان شرکت‌کننده در این مسابقه نیز ۴۰ نفر برگزیده شدند که جوایز به ایشان اهداء خواهد شد.

حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد استان یزد ضمن قدردانی از آموزش و پرورش استان به دلیل فعالیت‌های مهدوی انجام شده گفت: خوشخبتانه آموزش و پرورش استان در زمینه مباحث مهدویت در کشور زبانزد و پیشتاز است و دبیرخانه کشوری طرح تربیت مهدوی در یزد می‌باشد.

رستگاری افزود: خوشبختانه مسابقه عطر انتظار هرساله با استقبال خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود از عوامل برگزاری این مسابقه پربار تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد استان در ادامه در خصوص شرح وظایف، فعالیت‌ها و چگونگی تأسیس بنیاد گفت:
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با نظر مقام معظم رهبری تأسیس و رئیس هیأت امنا این بنیاد استاد قرائتی هستند، این بنیاد در استان وظیفه سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی را زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان برعهده دارد و نظارت بر فعالیت‌های مهدوی جهت جلوگیری از انحرافات از دیگر وظایف این بنیاد است.

وی اذعان کرد: بنیاد در موضوعات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ورود کرده و در مباحث آموزشی از پیش‌دبستانی تا دانشگاه دوره آموزشی پیش‌بینی شده‌است و برخی دوره‌ها برای همه افراد جامعه قابل برگزاری است. دوره‌های تربیت مربی در سطح استان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند. دوره‌ی تربیت مربی برای رابطین مهدویت مدارس و فرهنگیان علاقه‌مندان به مباحث مهدویت برای تابستان پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش این دوره برگزار و برای دوره یاران موعود دانش‌آموزی که در سطح مدارس برگزار می‌شود این مربیان یاوران بنیاد باشند.

رستگاری خاطرنشان کرد: انتشارات بنیاد نیز یکی از انتشارات جامع در مورد مباحث مهدویت است و کتاب‌های چاپ شده با نظارت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم چاپ می‌گردند.

در ادامه از برگزیدگان فرهنگی مسابقه عطر انتظار با اهداء هدایایی تجلیل شد.

از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد از فرهنگیان برگزیده در مسابقه کتابخوانی عطر انتظار تجلیل شد
آخرین ویرایش
در ۱۴۰۲/۳/۱۷ ۰۸:۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا