اخبارایلام

ابلاغ جدید اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام صادر شد

با اعلام مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام، ابلاغ جدید اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام صادر شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام، فیض اله رضایتی مدیر این بنیاد از صدور ابلاغ جدید اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام توسط رئیس شورا خبر داد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام و دبیر شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام با اشاره به زمینه‌های فعالیت این شورا گفت: شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی با تعیین یک خط مشی و هدف در استان با توجه به ضعف‌ها و کمبودها، در راستای ایجاد زمینه برای تبیین معارف مهدوی و آموزش فضایل امام عصر(عج) در بین آحاد مردم تلاش می‌کند. این امر نیازمند یک آسیب‌شناسی و شناخت از کلیت جامعه می‌باشد. جامعه هدف باید آماده دریافت آموزش و پذیرای فرهنگ باشد تا این فرهنگ‌سازی تبدیل به تهدید نشود.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای نهم ربیع الاول که سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) است تدارک دیده شده است که با همکاری تمامی اعضا برگزار خواهد. هدف ما این است که در این روز مبارک یک جو معنوی و شاد در سطح شهر ایجاد شده و مردم احساس خوبی در این روز داشته باشند. برگزاری جشن، ایستگاه‌های صلواتی، میز پاسخگویی به شبهات، آذین بندی معابر و توزیع اقلام فرهنگی از جمله برنامه‌های پیشبینی شده برای این جشن می‌باشد.

رضایتی در پایان به صدور ابلاغ جدی اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان اشاره کرد و گفت: ابلاغ جدید اعضا توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که دبیر شورا نیز می‌باشد صادر شده و با امضا رئیس شورا که حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام می‌باشد به اعضا تقدیم خواهد شد.

ابلاغ جدید اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام صادر شدابلاغ جدید اعضای شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان ایلام صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا