اخبارفارس

تربیت جوانان در جهان آینده

مهدی نوید ادهم گفت: برای ظهور امام زمان(عج) باید بچه ها را به سمت تربیت عقلانی ببریم که زمینه ساز زیست عقلانی در جامعه مهدویت است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، نویدادهم عضو هیأت امناء بنیاد، در سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» که امروز، ۱۵ بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه مهدویت با تربیت ارتباط نزدیکی دارد، اظهار داشت: هنگامی از تربیت سخن می گوییم یعنی آماده کردن بچه ها برای زندگی کردن در حال و آینده لذا باید این سوال کرد که چه برنامه ای برای آینده بچه ها داریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه امام زمان(عج) رسالت جهانی دارد، اضافه کرد: این باور که ایشان انشا الله برانگیخته خواهد که پیام پیامبر(ص) را در سطح جهانی عملی خواهد کرد، امروز بچه ها را برای شیراز استان فارس و برای ایران اماده می کنیم، اینکه بخواهیم برای جهان آماده کنیم باید چه برنامه هایی داشته باشیم.

نویدادهم عنوان کرد: مهدویت به معنای حرکت به سمت جامعه اخقلاقی است، از این رو باید بچه ها را به این سمت تربیت کنیم، اگر مهدویت بحث آینده است بنابراین باید اقتضائات آینده را بسنجیم.

وی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جای جای آن پرداختن به جامعه مهدوی را مورد بررسی قرار داده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا