اخبارمازندران

بنیاد استان مازندران شایسته تقدیر ویژه شد

گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شد و از مدیران برتر استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مازندران، گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مدت دو روز در جمکران با حضور حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد و از مدیران برتر استان تقدیر به عمل آمد.

به حمدالله در این گردهمایی، استان مازندران بر اساس شاخص‌های عملکرد در سال ۱۴۰۲ از سوی بنیاد مرکز شایسته تقدیر ویژه شد و لوح تقدیر به حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری مدیر بنیاد استان اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری در این جلسه از حمایت‌های شورای سیاستگذاری مهدویت استان مازندران و در راس آن آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه استان مازندران و همه همکاران بنیاد، مربیان مهدویت استان و بزرگوارانی که در پیشبرد اهداف ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت، بنیاد استان را یاری کردند، تشکر کرد و گفت: ان شاء الله بتوانیم با ارائه برنامه‌های مناسب دیگر و همت و تلاش مضاعف در سال‌های آینده زمینه و بسترهایی را در جامعه فراهم آوریم.

بنیاد استان مازندران شایسته تقدیر ویژه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا