اخبارکرمانشاه

برپایی کاروان شادی به مناسبت نیمه شعبان در کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت(عج) با راه‌اندازی کاروان شادی و جشن بزرگ نیمه شعبان شهر کرمانشاه غرق نور و شادی شد.

جشن بزرگ نیمه شعبان روز یکشنبه ششم اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم و با برپایی ده ها غرفه متنوع فرهنگی خدماتی در طاق بستان شهر کرمانشاه برگزار شد و با برنامه های مختلف و شاد به پایان رسید.

در این آیین گسترده که با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام مسعود احمدی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه و معاونان وی و استاد اعزامی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم حجت الاسلام جواد نصرالله پور هم در جشن و در میان عموم مردم حضور یافتند.

منتظران ظهور با تجمع و برگزاری مراسم جشن و سرور در میدان بلوار طاق بستان، از حسینیه حضرت معصومه سلام الله علیها تا حوزه علمیه امام خمینی رحمه الله علیه را پیاده طی کردند و مراسم جشن نیمه شعبان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در این مسیر برپا شد.

در این مراسم بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه با برپایی غرفه پاسخگویی به شبهات مهدوی با حضور و پاسخگویی حجت الاسلام مسعود احمدی  و حجت الاسلام جواد نصرالله پور به سوالات دینی عموم مردم پاسخ داده شد.

خانواده ها و کودکان نیز در این مراسم حضور پیدا کردند و با اجرای نمایش و طنز کودکانه، و سرود لحظات شادی را تجربه کردند. اجرای گروه سرود هم از دیگر برنامه‌ها در این مراسم بود.

سپس برنامه های این کاروان با مولودی‌خوانی با پیام شادی ولادت حضرت منجی(عج) را ابلاغ کردند. و از مردم نیز با شربت و شیرینی و غذا پذیرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا