اخبارکرمانشاه

آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی بزرگسال با حضور حدود ۶۰ نفر داوطلب خانم و آقا که در مرحله حضوری دوره مذکور شرکت کرده بودند، روز جمعه بیست و دوم تیر ماه در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه بعد از شرکت در دعای ندبه برگزار شد.

حجت الاسلام مسعود احمدی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه در خصوص برگزاری آزمون گفت: در این آزمون شرکت کنندگان در مدت یک ساعت و سی دقیقه به شصت سوال تستی پاسخ دادند و نمره این آزمون با امتیاز آزمون دو مرحله مجازی و مطالعاتی محاسبه و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به اهمیت ترویج معارف مهدویت از طریق فعالیت های آموزشی نقش مربیان را در این فرایند برجسته و تعیین کننده دانست.

وی اشاره داشت: علاقمندی و دغدغه مهدویت که فراگیران دارند، همراه با توانمندسازی آنان نقش به سزایی در آموزش و انتقال معارف مهدویت در میان آحاد مردم دارد. رویکرد سال جاری بنیاد استان کرمانشاه، گسترش برگزاری دوره های معارف مهدوی و استاد پروری می باشد که در سطوح معین انجام خواهد شد.

آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد آزمون تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی در کرمانشاه برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا