اخباریزد

فراخوان جذب خادم المهدی طرح “سه شنبه های مهدوی” استان یزد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، پوستر فراخوان جذب خادم المهدی طرح “سه شنبه های مهدوی” با هدف احیای نام و یاد امام عصر (عج)، انتقال معارف مهدوی و توسعه فرهنگ دینی از طریق آشنایی و ارتباط با امام زمان(عج) و تلاش برای ایجاد و بستر سازی جامعه مهدوی در استان یزد منتشر شد.

شیوه برگزاری سه شنبه های مهدوی:

ارادتمندان و مشتاقان حضرت ولی عصر(عج) می توانند پس از اخذ مجوز از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد نسبت به ایجاد یک یا چند ایستگاه سه شنبه های مهدوی در جنب مساجد محله، مدرسه، دانشگاه، بازار، کتابخانه ها، مغازه در خیابان، ادارات و … اقدام نمایند و در روز های سه شنبه با برپایی ایستگاه به ارائه خدمات فرهنگی(پذیرایی، پخش سرود های مهدوی، نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی، میز پاسخ به شبهات مهدوی، احکام و …) بپردازند.

گیرنده مجوز ایستگاه سه شنبه های مهدوی تحت عنوان خادم المهدی با کمک ۱۲ مهدی یار و بهره مندی از توان مالی خیرین و جذب نذورات مردمی نسبت به تهیه ملزومات(میز، صندلی، وسایل پذیرایی، پخش صوت، بنر، اقلام تبلیغی و …) به فعالیت می پردازد.

در این طرح هر کس با هر توانی می تواند خدمتی(ویزیت رایگان، واکس صلواتی، اهدای شاخه گل، پذیرایی و … ) به مردم ارائه دهد. دغدغه مند بودن و شوق خدمت به حضرت و دوستداران او شرط اصلی خدام المهدی است.

ملزومات اجرای طرح:

مبنای طرح مردمی بودن است و جذب خیرین برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم و پذیرایی آنان، لذا خادم المهدی باید تلاش کند وسایل مورد نیاز خود را نظیر یک میز و چند صندلی پلاستیکی، وسایل پذیرایی و بلندگو سیار، بنر و … تهیه نماید.

نحوه ثبت نام برای همکاری در این طرح و دریافت مجوز:

عزیزانی که مایل به خادمیاری هستند می‌توانند برای ثبت نام به فرم زیر مراجعه کنند.

.:: لینک فرم ثبت نام  ::.

علاقه مندان پس از ثبت نام جهت آشنایی بیشتر به جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد و پس از آن طی مصاحبه و تاییدیه نهایی طی مراسمی مجوز عزیزان صادر و تحویل می‌گردد.

جذب خادم المهدی سه شنبه های مهدوی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا