اخباربوشهر

نشست مشترک مدیر بنیاد استان بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر، به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست مشترک مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی مدیر بنیاد استان بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و قدردانی از فعالیت ها و اهتمام ویژه به مقوله ورزش استان، بیان کرد: با عنایت به ظرفیت موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و تاکید بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر نسبت به جوانان و نوجوانان، بلا شک این ظرفیت می تواند منشا توجه حرکات و فعالیت های مهدوی در استان باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مهدوی ادارات استان بوشهر گفت: طبق مکاتبه ای که با استاندار محترم بوشهر صورت گرفته یکی از برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر، تشکیل کمیته مهدوی ادارات می باشد و تشکیل این کمیته در اداره کل ورزش و جوانان منجر به جمع آوری علاقه مندی های مهدوی و حرفه ورزش می شود و انتظار می رود این اداره کل پیشگام در این عرصه باشد.

در ادامه یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور مدیر بنیاد استان بوشهر در مجموعه متولی خود و بیان اولویت های این اداره کل، ابراز داشت: یکی از اولویت های جذب جوانان و نوجوانان به مکان های معنوی، فضاهای ورزشی است و درحال حاضر، اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تجهیز مساجد، بقاع متبرکه و پایگاه های مقاومت می باشد و امسال در هفته تربیت بدنی، تجهیزات ورزشی در بین متقاضیان توزیع می گردد.

وی با ارائه گزارش خدمت رسانی انقلاب اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مردم تاکید کرد: به حول قوه الهی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری بزرگترین طرح توسعه تجهیز را از بعد انقلاب اسلامی در استان بوشهر اجرا خواهیم کرد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین جمالی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداء لوح سپاس به مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از خدمات وی تقدیر به عمل آورد.

    نشست مشترک مدیر بنیاد استان بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا