اخبارایلاممسابقات و فراخوان ها

مسابقه کتابخوانی نهم ربیع در استان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام، آزمون حضوری مسابقه کتابخوانی نهم ربیع با محوریت کتاب ۹ ربیع، بیعتی دوباره با امام زمان(عج) از سری منشورات مجله امان در روز شنبه سی و یکم شهریورماه برگزار شد.

موضوع کتابت و تالیف از جمله گران‌مایه ترین سرمایه هایی است که در اختیار بشر قرار دارد؛ هر جامعه‌ای که کتاب بخواند آینده خود را تضمین شده می‌داند و ملتی که از مطالعه دور است با کشتی‌ای بدون ناخدا در حال حرکت است.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ایلام به منظور افزایش سطح مطالعه همشهریان ایلامی عزیز علی الخصوص در رابطه مباحث پیرامون امام زمان عج از ابتدای سال ۱۴۰۳ اقدام به احداث فروشگاه فرهنگی با وجود صد ها جلد کتاب متنوع مهدوی برای رده های سنین مختلف از انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) نموده است.

این محصولات به مناسبت های مختلف در اماکن مذهبی استان ایلام به صورت غرفه و میز فروش با تخفیف ویژه مهدیاران عرضه خواهند شد تا تمامی هم استانی های عزیز که علاقه‌مند به معارف مهدویت هستند بتوانند از کتب معتبر علمی تخصصی در این حوزه استفاده کنند.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید مرکز تخصصی مهدویت به کار عالمانه و تخصصی در مسئله مهدویت و پرهیز از کارهای عامیانه و جاهلانه که سبب نشر خرافات و مباحث بدون سند می‌شود، بنیاد مهدویت استان ایلام نیز بر مبنای همین منویات همواره در مسیر نشر معارف صحیح و ناب مهدوی خواهد کوشید و درصدد معرفی کتب معتبر و در اختیار قرار دادن این محصولات خواهد بود.

مسابقه کتابخوانی نهم ربیع بیعتی دوباره با امام زمان (عج) با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در چهار شهرستان ایلام، دهلران، آبدانان و چوار به مناسبت هفته وحدت به صورت حضوری برگزار شد و به نفرات برتر آزمون جوایز نقدی اهدا می‌گردد.

مسابقه کتابخوانی نهم ربیع در استان ایلام برگزار شد مسابقه کتابخوانی نهم ربیع در استان ایلام برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا