اخبارکهگلویه و بویراحمد

گردهمایی مدیران منطقه سه کشور در یاسوج برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان: وظیفه امروز ما تقویت و تحکیم اعتقادات و آگاهی بخشی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان کهگیلویه و بویراحمد، گردهمایی مدیران منطقه سه کشور با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و حسن کاشی معاون نظارت و امور استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در روز سه شنبه بیست و هفت شهریور ماه در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی اعظم مدیر بنیاد استان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران منطقه سه و ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد استان به چگونگی شکل گیری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان و وضعیت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استان بعد از انقلاب پرداخت.

حسن کاشی در این گردهمایی گفت: هر سال برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی، آموزشی و تبلیغی از سوی بنیاد به استان‌ها ابلاغ و توسط بنیاد استان ها اجرا می‌شود، که در پایان سال ارزیابی و اصلاح می‌شود. کاشی با عنوان اینکه مجموعه‌های فرهنگی با یک هدف خاص شکل می‌گیرند، افزود: باید هر سال میزان دست یابی به اهداف ارزیابی و بررسی شود.

وی در ادامه به  اهداف بنیاد اشاره کرد و ترویج و تبلیغ گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه با اولویت نسل جوان، صیانت از فرهنگ مهدویت در شبهات و جریانات انحرافی و تربیت نسل را از مهمترین اهداف بنیاد برشمرد.

در ادامه آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید بررسی شود که بنیاد بر اساس اهداف شکل گیری چقدر موفق شده است.

وی افزود: احکام اسلام و قرآن همه در جهت امر به معروف و نهی از منکر است. وی با عنوان اینکه برخی روایات درست تفسیر نشدند بیان داشت: وظیفه امروز ما تقویت و تحکیم اعتقادات و آگاهی بخشی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ترویج فرهنگ بی حجابی گفت: بی حجابی یک خطر برای اعتقادات مردم است و مسئله مهدویت باید در دستور کار اصلی اعضای این ستاد قرار گیرد.

در پایان مدیران بنیادهای منطقه سه به بحث و تبادل نظر بر روی شاخص های ارزیابی فعالیت های مهدوی پرداختند و پیشنهاد هایی برای حذف یعضی از شاخص ها یا اضافه کردن شاخص جدید برای ارزیابی از سوی مدیران و معاونان حاضر در جلسه به آقای حسن کاشی برای بررسی در مرکز ارائه شد. و استان بوشهر برای میزبانی جلسه بعدی پیشنهاد گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا