اخبارخراسان رضوی

معرفت دینی و محبت امام عصر(عج) ویژه نوجوان روستای ده غیبی

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، معرفت دینی و محبت امام عصر(عج) ویژه نوجوان روستای ده غیبی سه شنبه های هر هفته توسط ریحانه محمد قاسمی کارشناس بنیاد استان برگزار می شود.

این سلسله جلسات از تاریخ ۲۳ مرداد ماه به صورت مستمر و در طی ۸ جلسه ویژه نوجوان روستای ده غیبی که از توابع احمد آباد مشهد است در حال برگزاری است که جلسه چهارم در تاریخ بیست و یکم شهریور ماه برگزار شده است.

کارشناس بنیاد استان، با توجه به ویژگی های رشد این طیف سنی و در نظر گرفتن مسایل دوران بلوغ، در این جلسات به ارتباط قلبی و ایجاد رابطه با امام عصر(عج) برای نوجوان به طور ویژه پرداخته است.

از دیگر برنامه های این جلسات بیان داستان آفرینش بر اساس دین فطری بوده است که نوجوان به هویت خود و به نقش و تاثیر خود بر پایه مبانی دینی پی ببرد.

وی همچنین با ترسیم زیبایی های حکومت مهدوی و ترغیب نوجوان به تأثیر گذاری در این اتفاق مهم جهانی نقش آنان را در انجام وظایف یک منتظر به عنوان نوجوان مهدوی موثر خواند و به بیان نمونه های از جمله عفاف و حجاب و اخلاق مداری در زمره وظایف منتظران پرداخت.

قابل ذکر است که در بین جلسات پرس و پاسخ صورت گرفته و برنامه های تشویقی ویژه نوجوانان توسط کارشناس بنیاد استان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا