اخباربوشهر

دوره تربیت مربی معارف مهدویت در استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر، دوره تربیت مربی معارف مهدویت ویژه طلاب و فعالان فرهنگی و فرهنگیان برادر و خواهر از هفتم تا دهم مردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر بنیاد استان ضمن تاکید بر دانش افزایی مربیان و فعالین فرهنگی اظهار داشت: در راستای تقویت و توانمدسازی نیروهای فعال و علاقمند عرصه مهدویت دوره های دانش افزایی در استان بوشهر برگزار می شود.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر بیان کرد: دوره تربیت مربی معارف مهدویت در همین راستا ویژه طلاب، فعالان فرهنگی و فرهنگیان خواهر و برادر در شهر بوشهر برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این دوره با حضور حجت الاسلام کفیل استاد مهدویت حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می شود و صدور گواهی معتبر، استفاده از برگزیدگان برای تدریس و معرفی برگزیدگان به مراکز علمی و فرهنگی از جمله مزایای شرکت و حضور فعال در این دوره آموزشی است.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بوشهر گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی خود را به آقای غریبی(برادران) ۰۹۱۷۰۱۶۸۶۵۴ و خانم جهانگیری(خواهران) ۰۹۱۷۸۷۶۳۳۶۵ پیامک کنند.

دوره تربیت مربی معارف مهدویت در استان بوشهر برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا