اخبارخراسان رضوی

بیان مستمر معارف مهدویت برای دانش آموزان دختر ناحیه یک مشهد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان خراسان رضوی، جلسات بیان مباحث مهدویت برای دانش آموزان دختر پایه هفتم تا دهم در مدارس ناحیه یک مشهد در جلسات مستمر توسط زهره خالق نیا برگزار می شود.

بیان مباحث مهدویت برای دانش آموزان دختر در روزهای شنبه و چهارشنبه از بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون به صورت مستمر ادامه دارد که کارشناس مهدویت به موضوعاتی چون دوره های زندگی امام مهدی(عج)، القاب حضرت، شرایط و علایم ظهور، مبارزه با کفر مدرن زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج)، شناخت فرقه بهاییت، ویژگی افرادی که امام عصر علیه السلام با آنان بیعت می کنند، ویژگی جامعه مهدوی و رجعت پرداخته است.

وی طبق مناستبهای مهم سال به تبیین پرداخته و برای مثال در مورد عید غدیر و ضرورت تبلیغ آن بعنوان راه مستمر امام مهدی(عج) و موضوع انتخابات بعنوان وظیفه شرعی افراد و انتخاب اصلح اشاره نموده است.

این مباحث در مدارس مصلی نژاد برای پایه دهم، دبیرستان پژمان بختیاری پایه هفتم، دبیرستان حضرت فاطمه(س) پایه دهم و یازدهم که درسی بعنوان عصر غیبت و انتظار ظهور دارند و دبیرستان شهید خالق نیا پایه هفتم و هشتم برگزار شده است.

این جلسات دانش آموزی مهدوی همراه با پرسش و پاسخ، گفتگو درباره مسائل اخلاقی، اهدا هدیه به دانش آموزان فعال همراه بوده ‌است.

بیان مستمر معارف مهدویت برای دانش آموزان دختر ناحیه یک مشهد بیان مستمر معارف مهدویت برای دانش آموزان دختر ناحیه یک مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا