اخبارخراسان رضوی

جشن غدیر و تابستان مهدوی ویژه نوجوانان مشهدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، جشن غدیر و اولین روز از طرح تابستان مهدوی ویژه نوجوانان مشهدی عصر روز دوم تیرماه در محل بنیاد استان برگزار شد.

جشن غدیر و تابستان مهدوی ویژه نوجوانان مشهدی دبیرستان جفایی که دوره آموزشی معارف مهدوی را بصورت مستمر در طی سال تحصیلی گذرانده اند با برنامه ها متنوع و حضور کارشناسان بنیاد استان همراه بود. شروع مراسم با قرائت قرآن، پخش سرود ملی، پخش صلوات خاص امام رضا(ع) و دعای سلامتی حضرت حجت(عج) بود.

در این جشن کلیپ مصاحبه از نوجوانان که توسط واحد رسانه استان ضبط و تدوین شده بود برای اولین بار رونمایی و پخش شد و طاهره خالق نیا کارشناس بنیاد استان بعنوان خواهر شهید، خاطراتی از شهید علی خالق نیا و اثرات فوق العاده انس و ارتباط با شهدا را بیان کرد.

از دیگر برنامه های این جشن پرده خوانی غدیر بود که توسط فاطمه طلابکی کارشناس بنیاد استان انجام شد و در پایان پرده خوانی مسابقه برگزار و جوایزی اهدا شد. همچنین مسابقه هوش مختص نوجوانان در جشن غدیر اجرا شد و رزق هایی برای حضور فعال در انتخابات و انتخاب اصلح از بیانات مقام معظم رهبری تقدیم حضار شد و در پایان سرافراز نوجوان مهدوی به مدح خوانی اهل بیت پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا