اخبارخراسان رضوی

مسابقات گفتمان مهدوی دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، مسابقات گفتمان مهدوی دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی با همراهی کارشناسان بنیاد استان فاطمه طلابکی و فاطمه پرویان برگزار شد.

داوری مسابقات در رشته گفتمان مهدوی دانش آموزی در سه سطح برگزار می شود: سطح ۱- در مدارس معاونین و مربیان پرورشی از کل مدرسه یک گروه دونفره برتر از رشته گفتمان مهدوی را انتخاب و به اداره ناحیه معرفی می‌کنند. سطح ۲- مرحله ناحیه(اداره مدرسه) از بین گروه های معرفی شده مدارس، بهترین اثر (یک گروه دونفره) به ناحیه معرفی می شود. دراین مرحله داوری به عهده بنیاد است و از کارشناسان بنیاد در مقطع متوسطه اول و دوم (دختران و پسران) دعوت به داوری می شود. مرحله ۳- مرحله استان خراسان رضوی که از بین آثار رسیده از نواحی، تنها یک گروه به مرحله چهارم (کشوری) معرفی می شود.

موضوع گفتمان در مرحله ناحیه، جزواتی از داخل کتب درسی بوده و در مرحله استان کتاب نسیم موعود می باشد و مکان های داوری توسط ناحیه مشخص می شود و معمولا در دارالقرآن صورت می گیرد.

همچنین کلاسهای آمادگی مرحله استانی برای دانش آموزان دختر توسط کارشناسان بنیاد استان برگزار شده است.

مسابقات گفتمان مهدوی دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی در مرحله استانی در تاریخ ۱۷اردیببهشت در شهر گلبهار از ساعت ۷ الی ۱۷ انجام شد.

داوری ۱۵ تیم مقطع متوسطه اول و ۱۱ تیم متوسطه دوم برای گفتگوی چالشی گفتمان مهدوی از شهرستانهای خراسان رضوی توسط فاطمه طلابکی صورت گرفت.
مسابقات گفتمان مهدوی دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا