اخبارخراسان رضوی

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، اجتماع بزرگ منتظران ظهور در مشهد  همزمان با سالروز میلاد خورشید عالم تاب، حضرت مهدی (عج) صبح یکشنبه، ششم اسفندماه، با وجود بارش برف و برودت هوا با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی و حضور پروشور منتظران و دلدادگان آن حضرت از عرصه میدان شهدا مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در آغازین لحظات اجتماع عظیم منتظران ظهور سرود فرمانده مهدی توسط منتظران که از اقشار مختلف و گروه‌های سنی جامعه هستند اجرا شد، سرودی که دختران مشهدی آن را اجرا و منتظران همراهی کردند “سلام فرمانده مهدی؛ ببین مثل کاپشن صورتی من اومدم برات شهید بشم.”

در این مراسم عاشقان مهدی(عج) به جشن و سرور پرداخته و برای تعجیل در فرج مهدی موعود(عج) دست به دعا برداشتند. قرائت دعای فرج و خواندن سرود سلام فرمانده و برافراشتن بیرق سبز و سرخ توسط کودکان و نوجوانان دهه نودی و هشتادی و پخش پوسترهای عید نیمه شعبان از برنامه‌های این مراسم بود.

حاضران در این مراسم با پیشانی بندهایی مزین به عبارت “یا مهدی” در عرصه میدان شهدای مشهد اجتماع کردند و برای تعجیل در فرج و ظهور امام زمان(عج) دعا کردند. مردم با در دست داشتن پوسترهای موضوعی مهدویت، پرچم‌های مذهبی و شاخه‌های گل به سمت حرم مطهر رضوی در دسته های متعدد با مولودی خوانی به سمت حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) حرکت کردند.

گفتنی است، این مراسم، سال‌ها است که با عنوان «منتظران ظهور» در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود و امروز نیز منتظران ظهور، گردهم آمده‌اند تا تعجیل در ظهور منجی عالم را از درگاه خدای متعال بخواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا