اخبارخراسان رضوی

جشن نیمه شعبان در قالب کافه بازی

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، جشن نیمه شعبان در قالب کافه بازی با حضور ۴۵۰ نوجوان مشهدی سوم اسفند ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مکان مسجد غدیر بابا علی واقع در بلوار فلاحی برگزار شد.

کارشناسان بنیاد استان که تاسیس و برنامه ریزی پاتوق دخترانه باران مهربانی را بعهده دارند از جمله خانمها قره خانی و عامل، در این جشن زیبا با همکاری پایگاه سیدالشهدا و شهید سلیمانی، پایگاه زهرای اطهر(س)، حوزه۲ حضرت زینب(س) و ناحیه یاسر میزبان ۴۵۰ نوجوان از نقاط مختلف شهر مشهد بودند.

۱۴ غرفه بازی جذاب و هیجان انگیز همراه محتوای مهدویت که هفت غرفه ویژه کودکان ۷ تا ۱۰ سال و هفت غرفه مختص نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال با محتوای غرفه ولادت امامت، القاب امام، محبت امام، شرایط ظهور، ویژگی یاران، انتظار، زیبایی‌های ظهور برگزار شد و محتوای مهدویت بصورت تلنگری در قالب بازی با آموزش نکات کلیدی مهدویت همراه بود.

نواجوانان پس از دیدن نمایش نیمه شعبان و سرود گروه دختران پایگاه سید الشهدا(ع) به گروه های ۵ نفری و ۳ نفری تقسیم شدند و وارد غرفه های بازی شدند.

هر گروهی در هر غرفه ای که برنده می شد تکه ای از پازل به او داده می شد پازل کودکان جمکران و پازل نوجوانان پازل کشتی نجات اهل بیت بود که در انتها تکمیل می شد.

گروه های برنده جایزه مخصوص داشتند و همه دختران حاضر پک هدیه و پک پذیرایی دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا