اخبارهرمزگان

دیدار فعالین مهدوی استان هرمزگان با سید روح الله موسوی از اساتید مرکز

فعالین مهدوی استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله موسوی از اساتید مرکز تخصصی مهدویت کشور دیدار کردند.

فعالین حوزه مهدویت استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله موسوی از اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت کشور دیدار صمیمانه ای داشتند.
این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان و دیگر کارکنان بنیاد مهدویت هرمزگان در محل سالن جلسات آن بنیاد برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام دکتر اعتمادی ضمن خوش آمد گویی به استاد سید موسوی و دیگر حضار و تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی سید موسوی از مرکز به معرفی اجمالی افراد و فعالین مهدوی استان پرداختند و سپس برنامه های پیش روی بنیاد در سال جاری را تشریح نمودند و در آخر صحبت های خود از استاد محترم خواستند تا با مطالب مفید و کاربردی خود فعالین مهدوی را رهنمود سازند.
در ادامه حجت الاسلام موسوی ضمن قدردانی از دعوت ایشان به هرمزگان، بیشتر اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت را در بین کودکان و نوجوانان در این برحه زمانی به فعالین مهدوی گوشزد کردند و گفتند ما باید در انتقال مباحث مهدوی و تبلیغ و ترویج مهدویت و همچنین شناساندن معرفت به امام زمان(عج) دقت و درایت خاصی به کار ببریم و در هر مکان و یا برای هرشخص به اقتضای خود او و شرایط آن عمل کنیم و نه زیاد زیاده روی کنیم که از مباحث مهدوی زده شوند و نه خیلی به کم بسنده کنیم که حق مطلب ادا نشود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا