اخبارکرمانشاه

دیدار اعضای بنیاد استان کرمانشاه با مدیر بنیاد شهرستان کرند غرب

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه با  مدیر بنیاد شهرستان کرندغرب و امام جمعه شهرستان کرند غرب دیدار کردند.

حجت الاسلام مرتضی حاتمی امام جمعه و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان کرند غرب در این دیدار گفت: سعی بر این است تا با تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری در شهرستان دالاهو، پایه های مهدویت را بنیان گذاری نموده تا مجددا و همچون سنوات قبل بنیاد بتواند آموزه های مهدوی را در سطح جامعه و بخصوص در قشر دانش آموز فعال نماید.

حسام احمدی عضو بنیاد فرهنگی استان کرمانشاه نیز در این خصوص گفت: تشکیل کارگاههای مهدوی همچون قبل می تواند تاثیر گذار باشد بخصوص با پای کار آمدن ادارات شهرستان می توان از ظرفیت تبلیغ مهدوی به بهترین نحو ممکن استفاده نمود.

در ادامه سید خسرو معراجی مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه با آرزوی موفقیت برای رئیس بنیاد اعلام داشت: وظیفه بنیاد استان، همکاری و همیاری با دفاتر شهرستان است و بنیاد استان کرمانشاه تمام تلاش خود را در خصوص تشکیل کارگاهها از طریق دفاتر شهرستانی خواهد نمود.دیدار اعضای بنیاد استان کرمانشاه با مدیر بنیاد شهرستان کرند غرب دیدار اعضای بنیاد استان کرمانشاه با مدیر بنیاد شهرستان کرند غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا