اخبارسیستان و بلوچستان

نشست رسانه ای مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، نشست خبری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان پیرامون همایش بین‌المللی منجی و نجات بخشی در ادیان توحیدی روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه برگزار شد.

در این نشست که جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند، شهرکی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان به تشریح برنامه های همایش پرداخت و اظهار داشت، بدنبال تأثیرات مثبت همایش های ملی با موضوع مهدویت که در سنوات قبل در استان برگزار شد و نقش خوبی که محققین اعم از حوزوی، دانشگاهی و آموزشی در این رابطه داشتند با همت مسئولین و همکاری جمعی از نهادهای استانی و کشوری مقرر شد همایش بین‌المللی با عنوان منجی و نجات بخشی در ادیان توحیدی در استان برگزار شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گفت: انسانها بواسطه حب ذات و طبیعت خود همیشه به سرانجام تاریخ دنیا فکر کرده و امید به آینده داشته اند.

وی افزود، ادیان توحیدی بخصوص اسلام معتقدند پس از نگرانی هایی که از دوره آخر الزمان وجود دارد، در پایان حیات بشر فردی به دور از نقص و گناه و متصل به فیض الهی که انسان کامل است، خواهد آمد و دین خالص و توحید را در جهان حاکمیت خواهد بخشید.

شهرکی گفت: وظیفه ما این است تا جامعه جهانی را برای پذیرای این موعود وعده داده الهی آماده کنیم لذا این همایش با همین هدفی که عرض کردم، پیش بینی شده است و پس از چند ماه بررسی و کار در زمینه این موضوع رسانه ای می شود.

وی اظهار داشت، فرصت ارسال مقالات تا ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ و زمان برگزاری آن ۲۰ و ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ خواهد بود و از اصحاب رسانه درخواست نمود در این رابطه برای اطلاع رسانی بخصوص در جامعه علمی همکاری نمایند.

شهرکی در پایان به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.
نشست رسانه ای مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان

نشست رسانه ای مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان

نشست رسانه ای مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا