اخبارسیستان و بلوچستان

برنامه های مهدوی در اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ترویج معارف مهدوی برای جوانان و ورزشکاران روز چهارشنبه بیست و یکم شهریور ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان با حضور دست اندرکاران دو نهاد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا شهرکی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان از همکاری بسیار خوب مجموعه نیروهای تحت پوشش ورزش و جوانان در برنامه های مهدوی بخصوص همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی تشکر کرد.

وی اظهار داشت: در ماه ربیع الاول قرار داریم، ماه وحدت، ماه امید به برپایی دولت کریمه مهدوی و ماه آغاز امامت حضرت حجت(عج) که به همین مناسبت تعداد ۴۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است که با همکاری نهادهای مردمی و دولتی قرار است در سطح استان برگزار شود لذا طبق روال قبل همکاری نیروهای ورزش و جوانان را در این مهم می طلبد.

شهرکی در ادامه سخنان خود انتظارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سال جاری در زمینه ترویج معارف مهدوی را مطرح و خواهان انعقاد تفاهم نامه اجرایی در این مورد شد.

در ادامه شیک مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مقرر داشت: انتظارات در قالب تفاهم نامه جهت اجرا تنظیم و به امضای طرفین رسانده شود.

در پایان لوح تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان بواسطه همکاری در همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی که در سال گذشته انجام شد، اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا