اخبارسمنان

جلسه شورای همکاری آموزش و پرورش استان سمنان با نهادهای آموزشی و فرهنگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سمنان، جلسه شورای همکاری آموزش و پرورش با نهادهای آموزشی و فرهنگی با حضور حجت الاسلام شمس الدین مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سمنان، مدیر حوزه‌های علمیه برادران، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و نماینده اداره کل آموزش و پرورش در تاریخ پانزدهم خرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام شمس الدین مدیر بنیاد استان سمنان، گفت: انسجام بین مدیران نهادهای آموزش و فرهنگی می‌تواند این مجموعه‌ها را در پیشبرد اهداف خود موفق‌تر کند.

وی با پیشنهاد هم افزایی بیشتر بین این مجموعه‌ها بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) را که یک مجموعه کاملاً فرهنگی و آموزشی است آماده ارائه خدمات به مراکز فرهنگی مخصوصاً آموزش و پرورش عنوان کرد.

در این جلسه حجت الاسلام ابراهیمی فر مدیر حوزه‌های علمیه برادران ضمن بازگویی مشخصه‌های مهم نظام اسلامی، آن را زمینه ساز حکومت موعود و امام مهدی علیه السلام دانست و حوزه‌های علمیه برادران و حوزه‌های علمیه خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) را به کمک یکدیگر دعوت کرد.

حجت الاسلام نجم مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز توانمندسازی طلاب خواهر و مبلغات را برای انجام امور آموزشی مهدوی پتانسیل خوبی دانست که می توان از آنها استفاده کرد.

در ادامه جلسه حضار به بیان نظرات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا