اخبارسیستان و بلوچستان

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان، مدیر و عوامل اجرایی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) همراه با اعضای کمیته علمی همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان روز شنبه بیست و پنجم آذرماه دیدار کردند.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، شهرکی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ضمن عرض تسلیت شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه الزهرا(س) و همچنین شهادت جمعی از پرسنل پرسنل خدوم و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی در حادثه دلخراش و تروریستی مقر انتظامی شهرستان راسک از همکاری های سنوات قبل دانشگاه با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تقدیر و تشکر کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی است که در مبحث امامت و مهدویت را در ساختار و تشکیلات خود دارد. ولی در استان قبل از ایجاد چنین ساختاری ارتباطات بسیار خوبی وجود داشته است.

وی افزود: انتظار داریم همکاران دانشگاه جهت پیشبرد امور مهدوی با مسئول پیگیری امور مهدویت که با نظر رئیس وقت دانشگاه انتخاب شده همکاری لازم را داشته باشند. همچنین آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه امور مهدویت را به انجام برسانیم.

شهرکی گفت: در موضوع همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی در بحث علمی گام های خوبی برداشته شده است که دبیر کمیته ارائه گزارش خواهند کرد.

سپس نیک پناه دبیر علمی همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی ضمن بیان گزارش اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: علی رغم اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از بهترین اعضای علمی در بحث علوم انسانی بهره می برد ولی مشارکت آنان در همایش بسیار پایین و اندک می باشد.

در پایان دکتر نرماشیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الحمدالله دانشگاه آزاد در مسائل فرهنگی بخصوص موضوع مهدویت فعالیت خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان افزود: با توجه به اینکه موضوع مهدویت از وظایف دانشگاه می باشد این مهم را با قوت پیگیری خواهیم کرد تا بهتر از گذشته فعالیت شود.

وی گفت: در بحث جذب مقالات نیز تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت و همچنین در رابطه با امکانات تا جایی که مقدور باشد همکاری خواهیم کرد.
دیدار مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا