اخبارسیستان و بلوچستان

دومین نشست کمیته علمی همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، دومین نشست کمیته علمی همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی روز شنبه سیزدهم آبان ماه در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش پیشرفت کار، پیشنهادات و تبادل نظر، مصوب شد که با توجه به اینکه از مجموع مقالات رسیده تنها ۲ مورد مربوط به استان سیستان و بلوچستان بوده و انتظار می رود تعداد مقالات دریافتی از این استان به نسبت سایر استانها از لحاظ کمی و کیفی بالاتر باشد، همت و تلاش ویژه ای در خصوص اطلاع رسانی بیشتر به همراه مراجعه حضوری به مدیران گروه های معارف و الهیات دانشگاه، اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حتی مراجعه حضوری فرد به فرد کسانی که توانمندی ارائه مقاله دارند صورت گیرد.

همچنین حوزه های علمیه برادران و خواهران، حوزه های اهل سنت، دانشگاه ادیان و مذاهب و موسسه بین المللی خاتم النبیین اعلام آمادگی کردند که طبق تقویم مشخص اقدام به برگزاری پیش نشست های مستقل یا مشترک با موضوعات مرتبط با همایش در ماه های آذر تا بهمن ماه نمایند.
و در خصوص تثبیت تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه برای رزرو قطعی تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت برگزاری همایش مذکور تأکید گردید.

در پایان مقرر شد جلسه بعدی کمیته علمی در ماه آینده ساعت ۱۲ تا ۱۴ در دانشگاه ادیان و مذاهب استان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا