اخبارچهارمحال و بختیاریمسابقات و فراخوان ها

برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی مهدوی در سایه دعای عهد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری، مسابقه کتابخوانی زندگی مهدوی در سایه دعای عهد ویژه میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان، با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی مهدوی در سایه دعای عهد گفت: مسابقه کتابخوانی زندگی در سایه دعای عهد با همکاری ستاد اقامه نماز استان، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان، ویژه عموم برگزار می گردد.

وی افزود: مخاطبان و شرکت کنندگان ویژه و اصلی این مسابقه دانشجویان و دانش آموزان هستند و همچنین هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با زندگی و معارف مهدوی می باشد.

حجت الاسلام کریمی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند ضمن مطالعه کتاب، پاسخ سوالات را حداکثر تا بیستم ماه شعبان به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان، واقع در طبقه دوم مصلی امام خمینی (ره) تحویل دهند و یا پاسخ را در قالب یک عدد ۱۲ رقمی به شماره پیامکی (۱۰۰۰۰۰۱۲) ارسال نمایند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: به ده نفر از برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه دو میلیون ریالی اهداء می گردد.

جهت دریافت محتوای مسابقه و فایل کتاب و سوالات مسابقه اینجا کلیک کنید.

مسابقه کتابخوانی زندگی در سایه دعای عهد در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا