یزد

نشست هماهنگی مربیان بوستان مهدوی دختران برگزار شد

مربیان طرح اوقات فراغت تابستانه بوستان مهدوی دختران طی نشستی به تبادل نظر و هماهنگی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، در روز شنبه ۱۳ خردادماه، با هماهنگی صورت گرفته توسط مدیر بوستان مهدوی دختران نشست هماهنگی و تبادل نظر با حضور معاون آموزش و مسئول واحد خواهران بنیاد و مربیان رشته‌های مختلف از جمله معارف مهدویت، هنر، مهارت، ورزش و بازی‌های پرورشی برگزار شد.

حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: بنیاد استان یزد در سال ۹۲ تشکیل و طی این سال‌ها فعالیت‌های مختلفی انجام شده است. یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تابستان امسال و در جهت تربیت مهدوی دانش‌آموزان طرح اوقات فراغت تابستانه با عنوان بوستان مهدوی است.

وی افزود: این طرح پس از جلسات متعدد با صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت برنامه‌ریزی و مورد تأیید حضرت آیت‌الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز قرار گرفت. امیدواریم امسال که اولین سال برگزاری این طرح است با کیفیت برگزار گردد.

رستگاری اذعان کرد: محیط کلاس‌ها باید کاملا شاد باشد و دانش‌آموزان احساس راحتی و خوشایندی داشته باشند. سعی کنیم امام زمانی فعالیت کنیم.

نشست هماهنگی مربیان بوستان مهدوی دختران برگزار شد
نشست هماهنگی مربیان بوستان مهدوی دختران برگزار شد

نشست هماهنگی مربیان بوستان مهدوی دختران برگزار شد نشست هماهنگی مربیان بوستان مهدوی دختران برگزار شد

آخرین ویرایش
در ۱۴۰۲/۳/۱۷ ۰۸:۵۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا