اخبارگیلان

جلسه شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان گیلان برگزار شد

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان: تلاش برای تحقق ارزش‌های انسانی، فرهنگ مهدویت را تجلی خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان، جلسه شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان گیلان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون توسعه مدیریت استانداری و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گیلان و دیگر اعضاء شورا در روز پانزدهم مهر ماه در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت برگزار شد.

شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدویت گیلان

آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ غنی مهدویت گفت: تلاش برای تحقق ارزش‌های انسانی، به بهترین شکل فرهنگ مهدویت را ارتقا خواهد بخشید.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به نصر کلام الهی مبنی بر تحقق ارزش‌های والای اسلامی و انسانی همچون امر به معروف و نهی از منکر، جهاد فی سبیل الله و مقابله با ظلم و فساد تصریح کرد: تلاش مجدانه برای گسترش این ارزش‌ها در جامعه، گامی در جهت تقویت فلسفه‌ی انتظار به شمار می‌رود.

امام جمعه‌ی رشت همچنین بر ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد: نماز ستون دین و مرکز ثقل عبودیت به درگاه الهی ست که قدرت اراده و ایمان آدمی را تقویت و بسیاری از اعمال ناصواب را از جامعه‌ی اسلامی دور می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی دبیرشورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان گیلان نیز روند نهادینه سازی این دو فرهنگ غنی در فضای اجتماعی استان را تشریح کرد و از تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خواست در راستای ترویج فرهنگ نماز و فلسفه‌ی مهدویت با ستاد‌های مربوطه تعامل داشته باشند.

شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدویت گیلان

فرهاد براتی معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان نیز با ارائه گزارشی از روند ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز و مهدویت در فضای اداری استان افزود: در حال حاضر شیوه نامه‌های رسیدن به این هدف متعالی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

در پایان، هر یک از اعضای جلسه، نظرات خود را در خصوص نحوه‌ی انتقال این فرهنگ بویژه به نسل جدید و آینده ساز کشور ارایه کردند و تعامل و هم افزایی مجموع دست اندرکاران را برای حصول نتایج مطلوب موثر دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا