اخبار

جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی دفاتر بنیاد سراسر کشور، با سخنرانی سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در روز سوم تیرماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) توضیحاتی در خصوص رو نمایی از سایت جدید بنیاد و نحوه انتشار اخبار استانها در این سایت ارائه کرد.

در ادامه سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ضمن قدردانی از زحمات نو آورانه مدیریت روابط عمومی در خصوص طراحی سایت جدید بنیاد، گفت: باید تلاش کنیم زمینه ارتباط مردم با بنیاد فراهم شود.

وی بر استفاده از ظرفیت های مختلف در حوزه های فرهنگی و اجرایی جهت فراهم بودن امکانات و داشتن بهره برداری مناسب تاکید کرد.

زرهانی یکی از مهمترین نکات در حوزه روابط عمومی را، برقراری ارتباط با افکار عمومی عنوان کرد و گفت: افکار عمومی مهمترین سرمایه در حوزه دانش افزایی و ایجاد پیوند دو جانبه بین مخاطبین است.

وی با تاکید بر استفاده از روشهای درست جهت مدیریت فعالیت ها، افزود: مهمترین رکن در ظهور حضرت حجت با کار روابط عمومی به نام ندا شروع می شود که در تمامی روایات به آن تصریح شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز در جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی تصریح کرد: کار روابط عمومی ندا است، لذا روزی که امام زمان ارواحنا فدا ظهور کنند، ندای جبرئیل در آسمان شنیده خواهد شد و ماموریت و نام و نشان حضرت مهدی(ع) در آن ندای فراگیر متجلی می گردد.

وی گفت: در مقابل این ندای حق که دلها را متوجه ظهور می کند، ندای شیطان و حزب آن است که سعی در منصرف کردن افکار از حضرت و بردن به سمت اباطیل می باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مساله اطلاع رسانی بسیار مهم است، از این رویداد بزرگ در آخرالزمان این درس را میگیریم که منادیان فرهنگ مهدویت باید بر اساس علم و متکی به قرآن و سنت و عترت و در چارچوپ نورانی اهل بیت اندیشه مهدوی را منتشر و معارف مهدوی را ترویج کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی تحلیلگرانی در دنیای غرب هستند تا آخرالزمان را یک چهره نا درست از نشان می دهند.

زرهانی تصریح کرد: به عنوان مولفان، مروجان و مدیران روابط عمومی در حوزه مهدویت، رسالتمان این است که بر اساس اسناد محکم و متقن معارف مهدوی را ترویج دهیم.

سید احمد زرهانی تصریح کرد: با ارتباط با علما و کنکاش و مطالعه در نظرات مربیان، دانش های مرتبط با مهدویت را استخراج و در دسترس عموم قرا دهید.

وی با اشاره به اینکه اخبار مهدویت باید به طور کامل و صحیح منتشر شود، گفت: معرفی کتب، مقالات و سخنرانی ها در عرصه ترویج مهدویت و جهت مقابله با تحریف آخرالزمان ضروری است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: روابط عمومی دو رسالت اصلی بر عهده دارد؛ اول انتقال اطلاعات صحیح بدون اغراق و کاستی و بدون افراط و تفریط و با رعایت اصول فنی و حرفه ای و دوم انتقال دانش های مکتوب و مصور حوزه مهدویت از ناحیه استادان و متفکران به عرصه افکار عمومی می باشد.

زرهانی افزود: در مقابل دشمنان تلاش می کنند جریان انحرافی را داشته باشند که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) باید با تکیه بر دانش روز، به شبهات پاسخگویی داشته باشد و دانش دیگران را در دسترس عموم قرار دهیم.

وی گفت: این موهبت خداوند در روابط عمومی بنیاد را قدربدانیم و در امتداد راه علما و دانشمندان در حوزه اطلاع رسانی و انتقال دانش و معارف مهدوی تلاش کنیم.

آموزش اصول خبر نویسی بر اساس قوانین سایت جدید بنیاد مهدویت توسط علی عزیزی و آموزش اصول سئو سایت توسط مسعود رحیم دخت از دیگر برنامه های این جلسه آموزشی بود.

جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بنیاد جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بنیاد

جلسه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بنیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا