اخبارخراسان شمالی

ویژه برنامه یاد بود شهید مقاومت سید حسن نصرالله و شهدای غزه در شیروان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان شمالی، ویژه برنامه‌ای به مناسبت بزرگداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله و همچنین یاد شهدای مظلوم غزه با حضور طوبی رمضانی، کارشناس و مربی معارف مهدوی، به عنوان سخنران ویژه در شهرستان شیروان در روز جمعه بیست و هفتم مهر ماه برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز شد، سپس زیارت عاشورا قرائت گردید که حضار با قلبی پر از احترام و اندیشه در یاد امام حسین علیه‌السلام و شهدای کربلا، برای شهدای مقاومت دعا کردند.

طوبی رمضانی در سخنرانی خود به رشادت‌ها و صبوری‌های سید حسن نصرالله و مردم غزه اشاره کرد و گفت: این ایستادگی‌ها، پایه‌گذار پیروزی‌های بزرگی در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم است. جبهه مقاومت، نماینده حق در برابر باطل است و پیروزی‌های آن‌ها نتیجه ایمان، مقاومت و اتحاد میان ملت‌های مسلمان است.

وی همچنین افزود: امنیت کشور ما نتیجه همین ایستادگی‌ها و فداکاری‌هاست. باید قدر امنیت و آرامش کشور را بدانیم و همیشه برای حفظ و تقویت آن تلاش کنیم. برای پیروزی جبهه مقاومت دعا کنید و در این مسیر، همگان را به کمک مالی به خانواده‌های نیازمند و مجاهدین در جبهه‌های مقاومت دعوت کنید.

در ادامه مراسم، پذیرایی از مهمانان انجام شد که نمادی از محبت و خیرخواهی در این نوع برنامه‌ها است. این پذیرایی ساده اما معنادار، فضایی از همدلی و انس میان حضار را به نمایش گذاشت.

پس از پذیرایی، مراسم با ذکر فاتحه و صلوات برای شهدای مقاومت و تمامی کسانی که در راه حق و آزادی جان فشانی کرده‌اند، به پایان رسید.

ویژه برنامه یاد بود شهید مقاومت سید حسن نصرالله و شهدای غزه در شیروان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا