اخبارخوزستان

نماینده مجلس از بنیاد استان خوزستان بازدید کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شوشتر به منظور آگاهی از برنامه های مهدویت از دفتر بنیاد استان خوزستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان خوزستان، سید سادات ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند عصر دوشنبه شانزدهم مهر با حضور در دفتر بنیاد در جریان فعالیت های مهدویت قرار گرفت.

سید احمد پور فرجی مدیر بنیاد استان در این دیدار ضمن بیان اساس تشکیل این مرکز، فعالیت های مهدوی دفاتر شهرستان ها را تشریح کرد.

مدیر بنیاد استان خوزستان در این مقطع سال برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان، دانشجویان و معلمان را اولویت نخست این مرکز دانست و گفت: طبق تفاهمی که با اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت کلاس های آموزشی معارف مهدویت نظیر نگین آفرینش برای تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین کارگاه های تربیت مربی برای معلمان در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

در ادامه پورفرجی جامعه هدف این مرکز فرهنگی را وسیع دانست و افزود: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت دانشگاه ها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی، آموزش و پرورش، سازمان ها، نیروهای مسلح، کارخانجات و تمامی دستگاه ها در سراسر استان از دوره‌های آموزشی بهرمند خواهند شد.

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با در جریان قرار گرفتن از فعالیت های طی شده و پیش رو بنیاد، حمایت و تلاش خود را در جهت تسریع و پیشبرد برنامه های مهدویت اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا