اخبارقم

کارگاه گام اول مربی گری در قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، کارگاه مهارتی «گام اول مربی گری» ویژه مربیان کودک و نوجوان قمی، توسط معاونت کودک و نوجوان بنیاد استان در روز پنجشنبه پنجم مهرماه با تدریس حجت الاسلام موسوی از اساتید مرکز تخصصی مهدویت برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی مدرس کارگاه مهارتی «گام اول مربی گری» گفت: اصل نخست و گام اول در عرصه مربی گری و فعالیت های تربیتی این است که خود مربی به آنچه می گوید عامل باشد و رفتار خود را در ابتدا اصلاح کند سپس به اصلاح و هدایت دیگران بپردازد چرا که این اصل هم عقلی است و هم در روایات به این مهم تاکید شده است.

وی در ادامه افزود: پیام وقتی تاثیر اصلی خود را می گذارد که مربی در رفتار هم عامل به آن باشد یعنی حرف با عمل سازگاری داشته باشد. حال اگر می خواهیم دانش آموزان را به سمت یاری امام زمان(عج) و شناخت این منجی عالم بشریت دعوت کنیم ابتدا باید خودمان به عنوان مربی تلاش در جهت یاری امام را داشته و امام را خوب شناخته باشیم تا آن اثر مطلوب را بگذارد.

این استاد مهدوی در پایان گفت: اگر می خواهیم سیره و روش امام عصر(عج) را بشناسیم باید سیره و روش پیامبراکرم(ص) را به خوبی مطالعه کنیم و نسبت به آن شناخت پیدا کنیم چون سیره و روش امام مهدی(عج) همانند کارگاه پیامبر اکرم(ص) می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا