آذربایجان شرقیاخبار

جلسه شورای مهدویت شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای مهدویت شهرداری تبریز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر بنیاد استان، تیزپاز معاون شهرداری تبریز و سایر اعضای شورا روز پنجشنبه بیست و نهم شهریور ماه برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به اهمیت تلاش برای زمینه سازی ظهور، گفت: برهیچ مسلمانی و حتی غیر مسلمانی ظهور امام زمان(عج) یا منجی پوشیده نیست، و تمام ادیان و قدرت ها سعی می کنند خود را منجی معرفی کرده یا منجی را از دین و اعقاید خود حساب کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما معرفی امام زمان(عج) به دنیا و تلاش برای زمینه سازی ظهور است، تا در مقابل این همه تحریفات و منجی های ساختگی مقابله کنیم و معارف ناب اهل بیت علیهم السلام را به جهان برسانیم.

تیزپاز با استقبال از برنامه های بنیاد مهدویت، گفت: وظیفه همه ماست برای زمینه سازی ظهور تلاش کنیم و ما از برنامه ها و طرحهای بنیاد استقبال می کنیم.

در این جلسه مصوب شد تندیسی تا نیمه شعبان طراحی و نصب شود و مقدمات آغاز نمایشگاه تجسمی و دائمی مهدوی در تبریز در اولویت قرار گیرد و نصب دو هزار پرچم مهدوی دو در یک متر برای ایام نیمه شعبان عملیاتی شود.

شورای مهدویت شهرداری تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا