اخبارخراسان شمالی

نمایشگاه توانمندی‌های مهدوی، فرصتی طلایی برای نشر فرهنگ امام زمان (عج) در جامعه است

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین دانش‌طلب مدیر بنیاد استان خراسان شمالی، در افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد استان که از شنبه بیست و چهارم تا دوشنبه بیست و ششم شهریور در فرهنگسرای شهروند برگزار شد، بر اهمیت نمایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت مهدویت تأکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار داشت: که این بنیاد تلاش کرده است تا با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه، فرهنگ مهدوی را در جامعه ترویج دهد. این نمایشگاه فرصتی است تا این تلاش‌ها به نمایش گذاشته شود.

دانش‌ طلب همچنین از مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: که همکاری این نهادها در پیشبرد فرهنگ مهدوی نقش اساسی دارد. این نمایشگاه نماد همبستگی و همکاری برای نشر ارزش‌های دینی است.

مدیر بنیاد استان خراسان شمالی بیان کرد: ارائه دستاوردهای مهدوی در این نمایشگاه، از جمله معرفی طرح‌ها و کتاب‌های مرتبط با امام زمان(عج)، نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در تربیت و هدایت نسل‌های آینده است.

وی تأکید کرد: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه، جذب نسل جوان به معارف مهدوی و فراهم‌سازی بستری برای آشنایی آنها با آموزه‌های امام زمان(عج) است. او این رویداد را گامی مؤثر در جهت تقویت ایمان و معنویت جوانان دانست.

دانش‌طلب در پایان ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه توانمندی‌های مهدوی بتواند جامعه را بیش از پیش به سمت ترویج فرهنگ انتظار و آمادگی برای ظهور هدایت کند و بر لزوم ادامه‌دار بودن این‌گونه فعالیت‌ها تأکید کرد.

نمایشگاه توانمندی‌های مهدوی، فرصتی طلایی برای نشر فرهنگ امام زمان (عج) در جامعه است

نمایشگاه توانمندی‌های مهدوی، فرصتی طلایی برای نشر فرهنگ امام زمان (عج) در جامعه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا